План роботи МО


План 
роботи методичного об'єднання 
вчителів корекційно-розвивального циклу  
на 2019-2020 н.р.

Голова методичного об’єднання Ткачук Т.В.

№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальний
Відмітка про виконання
1
2
3
4
5
І семестр
1
Засідання МО
Форма проведення -  «Калейдоскоп»
1. Ознайомлення з планом роботи МО на 2019-2020 навчальний рік.
2. Особливості організації та планування навчально-корекційної та реабілітаційної роботи в умовах школи на 2019-2020 навчальний рік:
- вивчення нормативних документів з питань планування навчально-корекційної та реабілітаційної роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
3. Погодження планів корекційно-розвиткової роботи школи на 2019-2020  навчальний рік.
серпень


керівник МО




члени МО

2.
Засідання МО
Форма проведення - «Методичне заняття»
1. Застосування ейдетичних технік у роботі  з учнями з особливими потребами.
2. Використання проектних технологій для формування та корекції соціально-побутових навичок у дітей з особливими освітніми потребами
3. Основи психологічної безпеки дитини – важливий аспект особистісно-орієнтованого  навчально-корекційного та реабілітаційного процесу.
жовтень



Смірнова В.О.,



Безрукова С.М.


практичний психолог



3
Засідання МО
Форма проведення - «Банк ідей»
1. Аутизм – проблеми комплексної допомоги учням школи.
2. Ігротерапія і корекційна робота  з дітьми-аутистами
3.Внесення змін до планування корекційно-розвиткової роботи  з учнями школи на 2019-2020  н.р.
грудень


Кузьменко О.В.
Молчанова Н.М.
Члени МО 

4
Засідання МО
Форма проведення – «Майстер-клас»
1.Тренінгове  заняття з ІКТ «Візуалізація навчального матеріалу за допомогою сервісу  Pow Toon»
2.Мнемотехніка -  сучасна технологія підвищення
продуктивності освітнього процессу 
3. Арт-терапевтичні техніки для зняття нервової напруги та підключення внутрішніх резервів організму дитини.
березень


Погрібняк О.С. Лєонова Т.В.

психолог,
соціальний педагог

5
Засідання МО
Форма проведення –«Круглий стіл»
1. Підведення підсумків роботи МО корекційно-розвиткових занять за 2019-2020 навчальний рік.
2. Внесення пропозицій щодо проекту плану роботи МО на 2020-2021 навчальний рік.
травень


заступник директора з НВР
керівник МО
члени МО



План роботи

методичного обєднання

вчителів 
корекційно-розвивального циклу
2018– 2019 навчальний рік


Голова методичного об’єднання Ткачук Т.В.
№ з/п
Зміст засідань
Відповідальний
Термін
проведення
І засідання   
Методична сесія (серпень)
Тема: Особливості організації корекційно-реабілітаційної роботи в школі
1.
Аналіз роботи методичного об’єднання за 2017-2018 навчальний рік.

Ткачук Т.В.
     


Серпень

2.

Вивчення нормативних документів з питань планування навчально-корекційної та реабілітаційної роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби.

Члени МО
3.

 Обговорення та вивчення методичного проекту  методичного об’єднання на 2018-2019 н.р. та визначення шляхів його реалізації у планах самоосвіти педагогів.
Складання і затвердження графіка проведення відкритих уроків.

Члени МО
Робота між засіданнями
1.
Консультаційний пункт рекомендацій щодо складання календарних планів

Ткачук Т.В.
2.
Систематичне ознайомлення з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта)

Члени МО
Протягом року
3.
Оновлення сайту закладу, ознайомлення членів колективу з правилами подання інформації

Секретар МО
Жовтень

ІІ засідання.
 Панорама педагогічних ідей (жовтень)
Тема:
Корекційна спрямованість педагогічного процесу

1.

 

Сучасні вимоги до проведення корекційно-розвиткових занять для дітей зі складними порушеннями розвитку. Методика. Пошук. Досвід.

Ткачук  Т.В.
Жовтень
2.

Пошук ефективних корекційно-розвивальних вправ для розвитку умінь учнів

Ларіонова Т.В.
3.

Індивідуальний підхід  до дітей з особливимиосвітніми потребами


Бірюков В.В.
4.
Використання ігор у процесі навчання молодших школярів
Жиленкова А.В.
Робота між засіданнями
1.

Участь у роботі шкільного дефектологічного семінару.

Члени МО

Жовтень
2.

Проведення тижня корекційної педагогіки в рамках проекту «Особлива дитина»

Ткачук Т.В.

Грудень
3.

Відвідування заходів, які заплановані в рамках проведення тижня

Члени МО

Грудень
ІІІ засідання
Круглий стіл по обміну досвідом  (грудень)
Тема: розвиток педагогічної творчості корекційних педагогів
1.
Аналіз стану виконання навчальних завдань за 1 семестр

Ткачук  Т.В.
Грудень
2.

Розвиток логічного мислення молодших школярів.

Шевченко В.В.
3.
Розвиток дрібної моторики в учнів початкових класів з особливими освітніми потребами

Бєлова В.В.
4.
Використання ІКТ  технологій та інтернет ресурсів на уроках української мови та літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
Новіцька Т.С.
5.
Творчий звіт вчителів-дефектологів, які атестуються у 2018-2019 н.р.
Члени
Робота між засіданнями
1.

Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару

Члени МО

січень
2.

Систематичне ознайомлення з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта)

Члени МО

січень
3.

Робота над проблемними питаннями.


Члени МО
лютий
IV засідання
Теоретичний семінар (березень)
Тема: Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів
1.
Презентація атестаційних матеріалів корекційних педагогів на тему «Палітра майстерності педагога»

березень
2.
Корекційні прийоми роботи з дитиною, яка має синдром гіперактивності з дефіцитом уваги.


3
Обмін методичним досвідом (успіхи та поразки)
Члени МО
Робота між засіданнями
1.

Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару

Члени МО
2.

Тренінг «Емоційне вигорання педагогів»


Психолог
V засідання
Педагогічний діалог
Тема: Підведення підсумків роботи МО протягом року
1.
Підведення підсумків роботи МО за рік.

Ткачук Т.В.
травень
2.
Пропозиції та побажання членів методичного об’єднання, щодо удосконалення роботи МО та досягнення кращих результатів в корекційній роботі вчителів-дефектологів на наступний навчальний рік та обговорення плану роботи на 2017-2018н.р.

Члени МО
3.

Вибори голови МО.

Члени МО
Тематика роботи методичного об'єднання
2017-2018 н.р.

№ з/п
Зміст засідань
Відповідальний
Термін
проведення
І засідання   
Методична сесія (серпень)
Тема: Особливості організації корекційно-реабілітаційної роботи в школі
1.

Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2017-2018 н.р.

Ткачук Т.В.
     


Серпень

2.
Вивчення нормативних документів з питань планування навчально-корекційної та реабілітаційної роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби.

Члени МО
3.

Особливості організації та планування навчально-корекційної на 2017-2018 н.р.

Ткачук Т.В.
4.

Складання графіку відкритих уроків та виховних заходів.

Ткачук Т.В.
Робота між засіданнями
1.
Консультаційний пункт рекомендацій щодо складання календарних планів

Ткачук Т.В.

2.
Систематичне ознайомлення з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта)

Члени МО
Протягом року
3.
Оновлення сайту закладу, ознайомлення членів колективу з правилами подання інформації

Секретар МО
Жовтень

ІІ засідання.
Майстерня досвіду (жовтень)
Тема: Традиційні, інноваційні та авторські методи та прийоми
оптимізації корекційно-розвивального процесу
1.

Сучасні вимоги до проведення корекційно-розвиткових занять для дітей зі складними порушеннями розвитку. Методика. Пошук. Досвід.

 


Ткачук  Т.В.
Жовтень

2.


Лєонова Т.В.
3.


Кузьменко О.В.
Робота між засіданнями
1.

Участь у роботі шкільного дефектологічного семінару.

Члени МО

Жовтень
2.

Тиждень корекційного навчання 
"Числа та їх таємниця".

Кузьмеко О.В.
Лєонова Т.В.
Смірнова В.О.

Листопад
3.

Відвідування заходів, які заплановані в рамках проведення тижня

Члени МО

Грудень

ІІІ засідання
Банк ідей (грудень)
Тема: Застосування інноваційних методів роботи
як засіб реалізації особистісно-орієнтованого підходу
до навчання і виховання учнів
1.
Використання коректурних та мнемотаблиць в роботі логопеда з особливими дітьми

Смірнова В.В.
Грудень
2.


Жиленкова А.В.
3.





Робота між засіданнями
1.

Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару

Члени МО

січень
2.

Систематичне ознайомлення з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта)

Члени МО

січень




3.

Робота над проблемними питаннями.


Члени МО
Лютий





IV засідання
Палітра майстерності педагога (березень)
Тема: Розвиток педагогічної творчості та майстерності
 корекційних педагогів
1.
Презентація атестаційних матеріалів корекційних педагогів-логопедів на тему «Палітра майстерності педагога»
Жиленкова А.В.
Кузьмеко О.В.
Лєонова Т.В.
Смірнова В.О.
березень
2.
«Калейдоскоп інтерактивних ідей» – обмін досвідом вчителів-дефектологів

Члени МО
Робота між засіданнями
1.

Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару

Члени МО

2.

Оформлення матеріалів відкритих уроків, тижня.

Члени МО
V засідання
Педагогічний діалог
Тема: Підведення підсумків роботи МО протягом року
1.

Підведення підсумків роботи МО за рік.

Ткачук Т.В.
травень
2.
Пропозиції та побажання членів методичного об’єднання, щодо удосконалення роботи МО та досягнення кращих результатів в корекційній роботі вчителів-дефектологів на наступний навчальний рік та обговорення плану роботи на 2017-2018н.р.

Члени МО
3.

Вибори голови МО.

Члени МО

Тематика роботи методичного об'єднання
на 2016 - 2017 н.р.
№ з/п
Зміст засідань
Відповідальний
Термін
проведення
І засідання
Методична сесія (серпень)
Тема: Особливості організації корекційно-реабілітаційної роботи в школі
1.

Аналіз роботи методичного об’єднання за 2015-2016 н.р..

Ткачук Т.В.
     


Серпень


2.

Вибори нового керівника та секретаря методичного об’єднання  на 2016-2017  навчальний рік.

Ткачук Т.В.
3.

Обговорення та вивчення методичної теми методичного об’єднання на 2016-2017 навчальний рік та визначення шляхів їх реалізації у планах самоосвіти вчителів.

Члени МО
4.

Календарно-тематичне планування на І семестр.
Проблеми планування, програмного забезпечення (новітні технології), методичні рекомендації щодо корекційної роботи за новими вимогами. Обговорення індивідуальних проблемних тем корекційних педагогів методоб’єднання.

Ткачук Т.В.
5.

Складання графіку відкритих уроків та виховних заходів.

Ткачук Т.В.
6.

Затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2016-2017 н.р.

Члени МО



Робота між засіданнями
1.
Консультаційний пункт рекомендацій щодо складання календарних планів
Ткачук Т.В.

2.
Систематичне ознайомлення з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта)

Члени МО
Протягом року
3.
Оновлення сайту закладу, ознайомлення членів колективу з правилами подання інформації
Секретар МО
Жовтень
ІІ засідання.
Панорама педагогічних ідей (жовтень)
Тема: Корекційна спрямованість педагогічного процесу.
1.

Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку.

Ткачук  Т.В.

Жовтень
2.

Соціальна реабілітація дітей з  особливими освітніми потребами

Новіцька Т.С.
3.

Гра – провідна діяльність дітей з  особливими освітніми потребами.
Презентація

Жиленкова А.В.
Робота між засіданнями
1.

Участь у роботі шкільного дефектологічного семінару.

Члени МО

Жовтень
2.

Взаємовідвідування уроків.

       Члени МО

Листопад
3.

Робота з фаховою літературою.

Члени МО

Грудень




4.

Робота над проблемними питаннями.

Члени МО
Жовтень-грудень

ІІІ засідання
Круглий стіл по обміну досвідом (грудень)
Тема: Розвиток педагогічної творчості та майстерності корекційних педагогів
1.
Аутизм. Вироблення соціально-комунікативних навичок у школярів з аутизмом.
Бєлова В.В.
Грудень
2.

Розвиток зв'язного мовлення учнів з особливими потребами

Кузьменко О.В.
3.
Активація розумової діяльності учнів з особливими потребами на уроках математики.
Дордюк О.А.
4.

Планування корекційного тижня

Члени МО



Робота між засіданнями
1.

Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару

Члени МО

січень
2.

Підготовка до проведення предметного  тижня.

Члени МО

січень




3.

Відвідування заходів, які заплановані в рамках проведення тижня

Члени МО
лютий
IV засідання
Теоретичний семінар (березень)
Тема: Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісно-орієнтованого підходу
до навчання і виховання учнів
1.

Вплив розвитку дрібної моторики на розвиток мовлення молодших школярів з особливими потребами

Смірнова В.О.
березень
2.
Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у процесі навчання української мови

Шевченко В.В.
3.
Індивідуальний підхід  до дітей з особливими освітніми потребами
Бірюков В.В.
4.

Обговорення стану викладання корекції та вирішення корекційних задач на уроках

Члени МО
Робота між засіданнями
1.


Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару

Члени МО

2.

Оформлення матеріалів відкритих уроків, тижня.

Члени МО
V засідання
Педагогічний діалог (травень)
Тема: Підведення підсумків роботи МО протягом року
1.
Творчий звіт. Обговорення підсумків роботи за рік та напрямків на наступний навчальний рік.

Ткачук Т.В.
травень
2.
Пропозиції та побажання членів методичного об’єднання, щодо удосконалення роботи МО та досягнення кращих результатів в корекційній роботі вчителів-дефектологів на наступний навчальний рік та обговорення плану роботи на 2016-2017 н.р.

Члени МО
3.

Вибори голови МО.

Члени МО
4.

Діагностичне анкетування. Аналіз ефективності роботи методичного об'єднання за рік.

Ткачук Т.В.





План 
роботи методичного об'єднання 
вчителів корекційно-розвивального циклу  
на 2015-2016 н.р.


Тема: Сучасні науково-методичні підходи щодо організації корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з вадами психофізичного розвитку



Керівник Ткачук Таміла Володимирівна

Основною метою корекційних педагогів є:
- створення умов для розвитку розумової діяльності дітей;
- сприяння розвитку творчих здібностей кожної дитини, розвитку компенсаторних
  можливостей нервової системи вихованців;
- виховання соціально-адаптованої особистості у тісній співпраці з батьками.


   
 Правила педагогів:
 Менше сварити - більше хвалити!
 Менше карати - більше любити!
 Менше вимог - більше послідовності!
 Менше скарг - більше життєлюбства!
 Менше погроз - більше радості!


     Адже впевнені, що
Немає нездібних дітей - є ті, хто опановує по-іншому!
Немає імпульсивних дітей - є безпосередні!
Немає агресивних дітей - є напористі!
Немає ледачих дітей - є розслаблені!
Немає боязких дітей - є обережні!
Немає гіпеактивних дітей - є енергійні!
Немає незрілих дітей - є ті, які розквітають пізніше!
Немає дратівливих дітей - є чутливі!
Немає впертих дітей - є наполегливі!
     Ось тому: 
Наша гордість - це наші вихованці, їх успіхи.
Наша опора і допомога - це наші батьки,
їх турбота, зацікавленість і добродійність.


Корекційні педагоги ставлять перед собою наступні завдання:


• подолання і попередження порушень розвитку, а також на формування певного кола знань і
  умінь, необхідних для успішного навчання учнів:


• корегування становлення психічних процесів, формування емоційно-вольової сфери школярів;
• збереження та зміцнення фізичного здоров'я дітей;
• засвоєння всіх необхідних знань, умінь і навичок щодо навчання у школі;
• створення оптимальних умов для розвитку емоційно-вольової, пізнавальної, рухової сфери,
  розвитку позитивних якостей кожної дитини.


http://img-fotki.yandex.ru/get/5214/20573769.3/0_657da_d4fec14e_XL.jpg
Тематика роботи методичного об'єднання


№ з/п
Зміст засідань
Відповідальний
Термін
проведення
І засідання   
Методична сесія (серпень)
Тема: Особливості організації корекційно-реабілітаційної роботи в школі
1.

Аналіз роботи методичного об’єднання за 2014-2015 н.р..
Лєонова Т.В.
     


Серпень

2.

Вибори нового керівника та секретаря методичного об’єднання  на 2015-2016  навчальний рік.

Лєонова Т.В.

3.

Обговорення та вивчення методичної теми методичного об’єднання на 2014-2015 навчальний рік та визначення шляхів їх реалізації у планах самоосвіти вчителів.

Члени МО


4.

Розгляд питання про організований початок навчального 2015-2016 року та знайомлення з новими інструктивно-нормативними документами з питань освіти, інструктивно-методичними рекомендаціями, листами педагогічного та корекційного напрямку.

Кондратьєва О.В.
Ткачук Т.В.
5.
Календарно-тематичне планування на І семестр.
Проблеми планування, програмного забезпечення (новітні технології), методичні рекомендації щодо корекційної роботи за новими вимогами. Обговорення індивідуальних проблемних тем корекційних педагогів методоб’єднання.

Ткачук Т.В.
6.

Складання графіку відкритих уроків та виховних заходів.

Ткачук Т.В.
7.

Затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2015-2016 н.р.

Члени МО



Робота між засіданнями
1.
Консультаційний пункт рекомендацій щодо складання календарних планів

Ткачук Т.В.

2.
Систематичне ознайомлення з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта):
Павлюх В.В. Корекційна спрямованість уроку у спеціальній школі Науково-методичне забезпечення формування освітнього середовища: компетентнісний підхід. Методичний вісник. № 45. – Кіровоград: ПОЛІМЕД-Сервіс, 2009. – 332 с.
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми проблемами.
(http://www.ppko-koippo.edukit.kr.ua/korekcijna_osvita/)

Члени МО
Протягом року
3.
Оновлення сайту закладу, ознайомлення членів колективу з правилами подання інформації

Секретар МО
Жовтень
ІІ засідання.
Панорама педагогічних ідей (жовтень)
Тема: Розвиток педагогічної творчості та майстерності
 корекційних педагогів
1.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в корекційній роботі по подоланню вад зорового сприймання у молодших школярів з вадами психофізичного  розвитку.



Мельник Т.І.
Жовтень
2.


Проблеми адаптації і соціалізації особливої дитини в соціумі.


Шевченко В.В.
3.


Ткачук Т.В.
Робота між засіданнями
1.


Участь у роботі шкільного дефектологічного семінару.


Члени МО


Жовтень
2.


Взаємовідвідування уроків.


      Члени МО


Листопад
3.


Робота з фаховою літературою.


Члени МО


Грудень




4.


Робота над проблемними питаннями.


Члени МО
Жовтень-грудень
ІІІ засідання
Круглий стіл по обміну досвідом (грудень)
Корекційна спрямованість педагогічного процесу.
1.
Вправи для розвитку дрібної моторики учнів початкових класів з психофізичними вадами розвитку.

Бєлова В.В.
Грудень
2.
Можливості застосування ейдетики у навчально-виховному процесі школярів із вадами психофізичного розвитку.

Лєонова Т.В.
3.
Формування у розумово відсталих дітей навичок самообслуговуючої праці на заняттях з СПО.

Безрукова С.М.
4.
Планування корекційного тижня
Члени МО



Робота між засіданнями
1.

Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару

Члени МО
січень
2.

Підготовка до проведення предметного  тижня.

Члени МО
січень




3.


Відвідування заходів, які заплановані в рамках проведення тижня





Члени МО
лютий
IV засідання
Теоретичний семінар (березень)
Тема: Застосування інноваційних методів роботи
як засіб реалізації особистісно-орієнтованого підходу
до навчання і виховання учнів
1.

Розвиток дрібної моторики дітей із мовленнєвими порушеннями за допомогою природного матеріалу.

Смірнова В.О.
березень
2.
Інформаційно-комп’ютерні  технології та їх роль у процесі корекції усного та писемного мовлення молодших школярів з вадами мовлення».

Молчанова Н.М.
3.
Соціальна адаптація дітей з особливими потребами.
«Використання комп’ютера у навчанні молодших школярів»

Мельник Т.І.
4.
Обговорення стану викладання корекції та вирішення корекційних задач на уроках

Члени МО
Робота між засіданнями
1.

Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару

Члени МО

2.

Оформлення матеріалів відкритих уроків, тижня.




Члени МО
V засідання
Педагогічний діалог (травень)
Тема: Підведення підсумків роботи МО протягом року
1.
Творчий звіт. Обговорення підсумків роботи за рік та напрямків на наступний навчальний рік.

Ткачук Т.В.
травень
2.
Пропозиції та побажання членів методичного об’єднання, щодо удосконалення роботи МО та досягнення кращих результатів в корекційній роботі вчителів-дефектологів на наступний навчальний рік та обговорення плану роботи на 2016-2017 н.р.

Члени МО
3.

Вибори голови МО.

Члени МО
4.

Діагностичне анкетування. Аналіз ефективності роботи методичного об'єднання за рік.

Ткачук Т.В.



План роботи МО вчителів корекційного навчання на 2014 - 2015 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар