Шкільна ПМПК

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

_____________Н.В.Заруцька








ПЛАН
роботи психолого-медико-педагогічної комісії
Знам’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
на 2016 -2017 н.р.















ВЕРЕСЕНЬ 2016 року

№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота. Виявлення та обстеження дій
1. Вивчення рівня знань, умінь та навичок новоприбулих учнів у різні класи школи.
2. Подання  матеріалів на розгляд  педагогічної ради на учнів, які мають навчатися за індивідуальною формою навчання.
3. Перевірка стану здоров’я   дітей. Облік. Відповідна документація.
Психодіагностичне дослідження особистості учнів
Члени
ШПМПК
2
Консультаційна робота
Консультаційні бесіди  з педагогами шкіл міста та району, щодо створених умов для розвитку  розумової та практичної діяльності  дітей з особливими  освітніми потребами на базі   спеціальної школи-інтернату, та надання їм методичної допомоги в корекційному аспекті.
Голова та члени ПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Групова робота з дітьми щодо адаптації до нових умов (підготовчий, перші, п’яті класи)
Психолог
Толок Н.В., соц.педагог
Дмитришина Г.В.
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Лекторій «Дії працівників під час травмування дитини та перша долікарська допомога»

Лікар
Мойсенко П.П.
5
Методична робота.
Опрацювання інструктивно –методичних матеріалів (огляд новинок психолого-педагогічної, методичної та дефектологічної літератури). Ознайомлення педпрацівників з  листом МОН від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»

Голова ШПМПК
Класоводи








 
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Вивчення методики обстеження інтелектуального розвитку. Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.П., Обухівська А.Т.
«Методика діагностики відхилень в інтелектуальному розвитку молодших школярів». Відвідування уроків виховних заходів та корекційно – розвиткових занять.
Голова ШПМПК, психолог
7
Робота з батьками
Проведення бесід з батьками дітей, які потребують організації індивідуального навчання.  
Консультаційна підтримка сімей, що перебувають в складних життєвих умовах.
Консультування батьків щодо адаптації дітей до умов навчання та виховання
Директор, члени ШПМПК, класні керівники
Психолог Толок Н.В.
ЖОВТЕНЬ 2016 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота. Виявлення та обстеження дій.
Вивчення рівня знань, умінь та навичок новоприбулих учнів у різні класи закладу. Поглиблене вивчення характеру проблем новоприбулих учнів (бесіди, анкетування, спостереження).
Вивчення причин порушень поведінки «важких» учнів
Члени
ШПМПК,
Класні керівники,
вихователі



Психолог
Толок Н.В.
2
Консультаційна робота
Консультування педагогів по роботі з дітьми з  акцентуаціями характеру.
Індивідуальне консультування батьків про особливості сімейного виховання.  

Психолог
Толок Н.В.
3
Індивідуально-корекційна робота
Вивчення рівня знань учнів, яким за рішенням ОПМПК призначене повторне обстеження у  2016 році.
Підготовка документації.
Індивідуальна робота з учнями, схильних до паління, конфліктів тощо. Виявлення учнів, які мають низький рівень навчальних досягнень з навчальних предметів та визначення причини низької успішності.
Цикл занять на подолання конфліктності.
Члени
ШПМПК
Психолог
Толок Н.В.,
Соц.педагог
Дмитришина Г.В.
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
 Виступ «Активізація розумової діяльності учнів з особливими освітніми потребами на уроках математики»

Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку.

Кузьменко О.В.





Дордюк О.А.

5
Методична робота
Практикум з членами ШПМПК по обстеженню відхилень  в інтелектуальному розвитку новоприбулих учнів за новими методиками Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.П., Обухівська А.Т.
Виконання рекомендацій обласної ПМПК.
Конференція «Особливості  інтелектуальної сфери учнів початкової школи»
 

Голова ШПМПК, психолог






Психолог, соціальний педагог, вчителі початкової школи, лікар
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Опрацювати розділ «Обстеження фізичного розвитку, пізнавальної діяльності,розвитку мовлення, емоційно-соціальної поведінки дітей 3-4 років»  А.Г.Обухівської, Т.Д.Ілляшенко
Відвідування уроків виховних заходів та корекційно – розвиткових занять.
Голова ШПМПК
7
Робота з батьками
Проведення лекторію «Підліткова наркоманія», «Емоційна депривація. Стрес та депресія як передумови підліткового суїциду»
  
Члени ШПМПК, класні керівники,
Психолог Толок Н.В.,
соціальний педагог Дмитришина Г.В.

ЛИСТОПАД 2016 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Діагностична робота
Робота шкільної комісії з виявлення порушень письма і читання у дітей
Визначення професійних інтересів та здібностей учнів.
Діагностика рівня агресивності учнів
Голова та члени
ШПМПК
Психолог Толок Н.В.
2
Консультаційна робота
Провести консультацію з учителями по питанню «Проведення індивідуально-корекційних занять з особливими учнями (учні з синдромом Дауна і з РАС)

Голова
ШПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Індивідуальна корекція пізнавальних процесів (пам’яті, уваги, мислення).  Визначення ціннісних орієнтацій учнів
Психолог, вчителі
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Ознайомлення педагогічного колективу з новинками психологічної та дефектологічної літератури.  
Психолог
Толок Н.В.,
Кузьменко О.В.,
педагоги
5
Методична робота
Засідання МО «Створення оптимальних умов, що стимулюють учнів до ефективної навчально-пізнавальної та творчої діяльності відповідно до їх індивідуальних особливостей»
Безрукова С.М.,
Луценко С.М.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Оформлення індивідуальних карток підвищення кваліфікації та самоосвіти педагогів,які атестуються. Відвідування уроків виховних заходів та корекційно – розвиткових занять.
Голова та члени ШПМПК
7
Робота з батьками
Надання консультацій  по підвищенню мотивації до навчальної та трудової діяльності.
Члени ШПМПК, класні керівники
ГРУДЕНЬ  2016 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
Забезпечення єдиних вимог учнів - дисграфіків молодших класів з боку класоводів, вихователів, батьків  цих класів і груп.
Логопед,
вчителі –класоводи, батьки
2
Консультаційна робота
Надавати консультаційну допомогу  класоводам та вихователям  щодо продовження    роботи по закріпленню   мовленнєвого матеріалу з учнями- логопатами
Логопеди
Рудуман О.І.,
Смірнова В.О.
Кузьменко О.В.
3
Індивідуально-корекційна робота
Проводити індивідуально - корекційну роботу з учнями-логопатами, що мають складні розлади мовлення
Логопеди
Рудуман О..І.,
Смірнова В.О.
Кузьменко О.В.
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Майстер-клас «Ярмарка майстрів»
Безрукова С.М.

5
Методична робота
Засідання МО «Формування національно-патріотичних почуттів в учнів: виховні традиції та сучасні підходи»
 Соколова Н.А.

6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Опрацювати нові статті  до теми «Особливості розвитку пізнавальної діяльності дітей з  порушенням опорно-рухового апарату» з журналів «Дефектолог», «Дефектологія»
Голова та члени ШПМПК
7
Робота з батьками
 Загальношкільні батьківські збори.  Виступи«Проблеми перехідного віку. На межі між дитинством та дорослістю», «Дитина та соціум»
Класоводи, класні керівники, вихователі,
психолог,
соціальний педагог.

СІЧЕНЬ 2017 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
Обстеження пам’яті, уваги, мислення, сприйняття уяви  учнів серед  спеціальних класів з метою покращення показників пізнавальних процесів  .
Логопеди, психолог
2
Консультаційна робота
Надавати консультацію класоводам та вихователям, що до зменшення рівня агресивності дітей з порушенням опорно-рухового апарату (5-9 класи)
Психолог, лікар, соц. педагог
3
Індивідуально-корекційна робота
Проводити індивідуально-корекційну  з тривожними та агресивними дітьми.
Члени ШПМПК, психолог
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Проведення дефектологічного семінару «Життєві компетентності та можливості учнів спеціальної школи»

Кузьменко О.В.
5
Методична робота
Засідання МО «Педагогічна майстерність вчителя як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій»

 Кравцова С.Л.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Удосконалення методики вивчення  інтелектуального  розвитку розумово-відсталого школяра. Відвідування відкритих уроків та корекційно-розвиткових занять.
Голова та члени ШПМПК
7
Робота з батьками
Активізація участі батьків  у підготовці документації на обласну ПМПК.
Провести збори батьків і учнів
12-го класу «Про участь у ЗНО»
Члени ШПМПК, класні керівники

ЛЮТИЙ 2017  року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
Вивчення емоційно –вольової сфери дітей з психофізичними розладами
Члени
ШПМПК
2
Консультаційна робота
Провести консультацію  по питанню оформлення документації для портфоліо.
Голова
ШПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Детально вивчити  рівень знань учнів 7 класу та надати допомогу педагогам з питань корекції пізнавальної та особистісної сфери  деяких учнів.
Члени
ШПМПК
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Здійснення психолого-педагогічного  супроводу учнів закладу, враховуючи особливості дітей з психофізичними вадами.
Виступ «Взаємодія навчання, виховання і розвитку у педагогічному процесі спеціального освітнього закладу для осіб з вадами інтелекту»
Голова ШПМПК
Психолог
Соціальний педагог
5
Методична робота
 Засідання МО «Ціннісні аспекти здоров’язбережувальної педагогіки»
 Старіченко О.В.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Опрацювання методичних рекомендацій до посібника «Практичний матеріал для проведення психолого- педагогічного обстеження дітей» С.Д.Забрамна
О.Б.Боровик
Члени ШПМПК
7
Робота з батьками
Проведення консультацій  з батьками дітей, які навчаються за індивідуальною формою навчання.
Члени ШПМПК,

БЕРЕЗЕНЬ 2017 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота. Виявлення та обстеження дій.
Вивчення комунікативної та особистісної сфери учнів з психофізичними вадами
Психолог ,
логопеди
2
Консультаційна робота
Надавати консультацію класоводам, класним керівникам щодо виявлення професійних нахилів і здібностей школярів.
Члени
ШПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Проводити індивідуально-корекційну роботу з учнями –логопатами, що мають складні мовленнєві порушення
Логопеди
Рудуман О.І.,  
Смірнова В.О.,
Кузьменко О.В.
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Дефектологічний семінар «Управління розвитком самостійності учнів – одна із закономірностей корекції інтелектуального розвитку дітей з психофізичними вадами»
Кузьменко О.В.
5
Методична робота
Конференція
«Особливості розвитку дітей з розладами поведінки».

Члени ШМПК
Психолог
Толок Н.В.
Вихователі, класоводи
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Розробка та надання рекомендацій щодо ефективного вибору професій.
Голова ШПМПК вчителі трудового навчання
7
Робота з батьками
Батьківський лекторій:
«Особливості виховання дітей з ускладненнями у поведінці: гіперактивність, агресивність, замкнутість»
Члени ШПМПК, класні керівники, класоводи,
психолог,соціальний педагог.



КВІТЕНЬ 2017 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
Обстеження рівня знань та умінь учнів, які мають навчання за індивідуальною формою навчання.
Члени
ШПМПК
2
Консультаційна робота
Під час набору дітей проводити консультаційні бесіди з учителями шкіл, батьками
Голова та члени
ШПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Групова робота з  дітьми «групи ризику» (заняття з метою зняття агресії)
Голова та члени
ШПМПК
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Лекторій «Арт-терапія в умовах навчально-виховного процесу»

 Психолог Толок Н.В.
5
Методична робота
Опрацювання інструктивно методичних матеріалів (виконання програми вивчення особливостей інтелектуального розвитку  особистості школяра згідно Положення про шкільну психолого-медико- педагогічну комісію)
Голова ШПМПК, психолог
Толок Н. В.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Участь у шкільному дефектологічному семінарі. Відвідування уроків виховних заходів та розвитково- корекційних занять.
Члени ШПМПК
7
Робота з батьками
Активізація батьків до проведення ШПМПК шляхом листування, співбесід, телефонних дзвінків.
Надання рекомендації учням та батькам щодо ефективного вибору професії.
класні керівники, класоводи

ТРАВЕНЬ 2017 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
Вивчення  рівня знань умінь і навичок учнів 1,5,10, 12 класів
Члени ПМПК
2
Консультаційна робота
Індивідуальне консультування батьків   учнів, які навчаються за індивідуальною формою про підготовку документації  на обласну ПМПК
Члени
ШПМПК , психолог, лікар
3
Індивідуально-корекційна робота
Вивчення рівня знань учнів, яким за рішенням ОПМПК призначено повторне обстеження у кінці 2016-2017 н.р.
Члени ПМПК
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Дефектологічний семінар «Лікувальна та корекційно-реабілітаційна допомога дітям з психофізичними вадами розвитку»
Кузьменко О.В.
5
Методична робота
 Засідання МО «Система методичної роботи вихователя в контексті формування ціннісних орієнтацій особистості»
 Зарудна Л.А.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Участь в обласних навчально-методичних семінарах голів ПМПК опрацювати: Методичні рекомендації «Корекція психологічного розвитку дітей  з порушеннями опорно-рухового апарату».  Відвідування корекційно – розвиткових занять.
Голова ШПМПК Кондратьєва О.В., члени ШПМПК.
7
Робота з батьками
Батьківський лекторій «Професійне самовизначення: яку професію обрати?», «Сім’я – простір без насильства»
Класні керівники,
психолог,
соціальний педагог.







ВЕРЕСЕНЬ 2015 року

№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота. Виявлення та обстеження дій
1. Вивчення рівня знань, умінь та навичок новоприбулих учнів у різні класи школи.
2. Подання  матеріалів на розгляд  педагогічної ради на учнів, які мають навчатися за індивідуальною формою навчання.

Члени
ШПМПК
2
Консультаційна робота
Під час спілкування з педагогами шкіл міста та району проводити консультаційні бесіди , щодо створених умов для розвитку  розумової та практичної діяльності особливих  дітей на базі   спеціальної школи-інтернату, та надання їм методичної допомоги в корекційному аспекті.
Голова та члени ПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Групова робота з дітьми щодо адаптації до нових умов (підготовчий, перші, пяті класи, дошкільна група)
Психолог
Толок Н.В., соц.педагог
Дмитришина Г.В.
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Перевірка стану здоров’я   дітей. Облік. Відповідна документація.
Психо діагностичне дослідження особистості учнів.
Лікар
Мойсенко П.П.
Психолог
Толок Н.В.
Соц.педагог
Дмитришина Г.В.
5
Методична робота.
Опрацювання інструктивно –методичних матеріалів (огляд новинок психолого-педагогічної, методичної та дефектологічної літератури).   Ознайомлення педпрацівників з листом МОН № 1/9-335 від 25.06.14 року


 Удосконалення технології трудової підготовки учнів з психофізичними вадами у сучасних умовах

Голова ШПМПК
Класоводи
Пед.організатор











Безрукова С.М.
Оношенко Ю.О.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Вивчення методики обстеження інтелектуального розвитку. Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.П., Обухівська А.Т.
«Методика діагностики відхилень в інтелектуальному розвитку молодших школярів». Відвідування уроків виховних заходів та корекційно – розвиткових занять.
Голова ШПМПК, психолог
7
Робота з батьками
Проведення бесід з батьками дітей, які потребують організації індивідуального навчання.  
 Запросити батьків на День знань та перший урок.

Консультування батьків щодо адаптації дітей до умов навчання та виховання
Директор, члени ШПМПК, класні керівники


Психолог Толок Н.В.


ЖОВТЕНЬ 2015 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота. Виявлення та обстеження дій.
 Вивчення рівня знань, умінь та навичок новоприбулих учнів у різні класи школи. Поглиблене вивчення характеру проблем новоприбулих учнів (бесіди, анкетування, спостереження).
Вивчення причин порушень поведінки «важких» учнів

Члени
ШПМПК,
Класні керівники,
вихователі



Психолог
Толок Н.В.
2
Консультаційна робота
Консультування педагогів по роботі з дітьми з психічними розладами
Індивідуальне консультування батьків про особливості сімейного виховання і про причини труднощів, що виникають в процесі адаптації та шляхи взаємодії у їх подоланні.

Психолог
Толок Н.В.
3
Індивідуально-корекційна робота
Вивчення рівня знань учнів, яким за рішенням ОПМПК призначене повторне обстеження у  2016 році.
Підготовка документації.
Індивідуальна робота з учнями, схильних до паління, конфліктів тощо. Виявлення учнів які мають низький рівень навчальних досягнень з навчальних предметів та встановити причини низької успішності.
Цикл занять на подолання конфліктності
Члени
ШПМПК
Психолог
 Толок Н.В.,
Соц.педагог
Дмитришина Г.В.
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
 Психолого-дефектологічний семінар «Особливості методики корекційного навчання та виховання різних категорій дітей з психофізичними вадами»
Лікар
Мойсенко П.П.
Члени ПМПК,
Кузьменко О.В.
5
Методична робота
Практикум з членами ШПМПК по обстеженню відхилень  в інтелектуальному розвитку новоприбулих учнів за новими методиками Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.П., Обухівська А.Т.
Виконання рекомендацій обласної ПМПК.
«Використання інформаційно-комунікативних технологій в корекційній роботі по подоланню вад зорового сприймання у молодших школярів з вадами психофізичного розвитку»


Голова ШПМПК, психолог













 Мельник Т.І.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Опрацювати розділ «Обстеження фізичного розвитку, пізнавальної діяльності,розвитку мовлення, емоційно-соціальної поведінки дітей 3-4 років»  А.Г.Обухівської, Т.Д.Ілляшенко
Відвідування уроків виховних заходів та корекційно – розвиткових занять.
Голова ШПМПК
7
Робота з батьками
 Проведення лекторію: .
 Гендерні стереотипи та їх вплив на формування особистості  школяра.  Дитина і соціум                                                                             
Члени ШПМПК, класні керівники,
Пед..організатор
Вчителі, вихователі,
Психолог,
 соціальний педагог



ЛИСТОПАД 2015 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Діагностична робота
 Робота шкільної комісії з виявлення порушень письма і читання у дітей
Визначення професійних інтересів та здібностей учнів

Голова та члени
ШПМПК
Психолог Толок Н.В.
2
Консультаційна робота
Провести консультацію з учителями по питанню «Проведення індивідуально-корекційних занять з особливими учнями (учні з синдромом Дауна і з РАС)

Голова
ШПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Індивідуальна корекція пізнавальних процесів (пам’яті, уваги, мислення). Діагностування мотиваційної сфери учнів.
Психолог, вчителі
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Ознайомлення педагогічного колективу з новинками психологічної та дефектологічної літератури. Конференція «Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку у дітей з аутизмом (дошкільна група)»
Психолог
Толок Н.В.,
Кузьменко О.В.,
педагоги
5
Методична робота
Круглий стіл « Особливості методики навчання учнів спеціальних класів проектуванню та виготовленню об’єктів технологічної діяльності»
Голова та члени ШПМПК,
 Безрукова С.М..
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Оформлення індивідуальних карток підвищення кваліфікації та самоосвіти педагогів,які атестуються. Відвідування уроків виховних заходів та корекційно – розвиткових занять.
Голова та члени ШПМПК
7
Робота з батьками
Надання консультацій  по підвищенню мотивації до навчальної та трудової діяльності.
Члени ШПМПК, класні керівники


ГРУДЕНЬ  2015 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
Забезпечення єдиних вимог учнів - дисграфіків молодших класів з боку класоводів, вихователів, батьків  цих класів і груп.

Логопед,
вчителі –класоводи, батьки
2
Консультаційна робота
Надавати консультаційну допомогу  класоводам та вихователям  щодо продовження    роботи по закріпленню   мовленнєвого матеріалу з учнями- логопатами
Логопеди
Рудуман О.І.,
Смірнова В.О.
Кузьменко О.В.
3
Індивідуально-корекційна робота
Проводити індивідуально - корекційну роботу з учнями-логопатами, що мають складні розлади мовлення
Логопеди
Рудуман О..І.,
Смірнова В.О.
Кузьменко О.В.
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Провести   психолого-дефектологічний семінар «Методологічні і теоретичні основи  корекційної  психопедагогіки»

Кузьменко О.В.

5
Методична робота
Засідання МО вихователів «Виховання у молодого покоління розвинутої патріотичної свідомості і відповідальності, любові до Батьківщини, турботи про спільне благо, збереження та шанування національної пам’яті»
 Шпак А.І.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Опрацювати нові статті  до теми «Особливості розвитку пізнавальної діяльності дітей з  порушенням опорно-рухового апарату» з журналів «Дефектолог», «Дефектологія»
Голова та члени ШПМПК
7
Робота з батьками
 Провести батьківські збори за підсумками роботи першого семестра
 «Конфлікти: причини виникнення, шляхи їх подолання»                                   
Класоводи, класні керівники, вихователі,
психолог,
 соціальний педагог.




СІЧЕНЬ 2016 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
Обстеження памяті, уваги, мислення, сприйняття уяви  учнів серед  спеціальних класів з метою покращення показників пізнавальних процесів  .

Логопеди, психолог
2
Консультаційна робота
Надавати консультацію класоводам та вихователям, що до зменшення рівня агресивності дітей з порушенням опорно-рухового апарату (5-9 класи)
Психолог, лікар, соц. педагог
3
Індивідуально-корекційна робота
Проводити індивідуально-корекційну  з тривожними та агресивними дітьми.
Члени ШПМПК, психолог
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
 Проведення дефектологічного семінару «Особливості психолого-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування »

 Кузьменко О.В.
5
Методична робота
Крулий стіл :«Можливості застосування ейдетики у навчально-виховному процесі школярів із вадами психофізичного розвитку»

 Лєонова Т.В.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Удосконалення методики вивчення  інтелектуального  розвитку розумово-відсталого школяра. Відвідування відкритих уроків та корекційно-розвиткових занять.
Голова та члени ШПМПК
7
Робота з батьками
Активізація участі батьків  у підготовці документації на обласну ПМПК.
Провести збори батьків і учнів
 12-го класу «Про участь у ЗНО»
Члени ШПМПК, класні керівники



ЛЮТИЙ 2016  року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
 Вивчення емоційно –вольової сфери дітей з психофізичними розладами

Члени
ШПМПК
2
Консультаційна робота
Провести консультацію  по питанню оформлення документації для портфоліо.
Голова
ШПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Детально вивчити  рівень знань учнів 7 класу та надати допомогу педагогам з питань корекції пізнавальної та особистісної сфери  деяких учнів.
Члени
ШПМПК
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
Здійснення психолого-педагогічного  супроводу учнів закладу, враховуючи особливості дітей з психофізичними вадами.
Виступ «Взаємодія навчання, виховання і розвитку у педагогічному процесі спеціального освітнього закладу для осіб з вадами інтелекту»
Голова ШПМПК
Психолог
Соціальний педагог
5
Методична робота
 Теоретичний семінар «Інформаційно-компютерні технології та їх роль у процесі усного та писемного мовлення  молодших школярів з мовленнєвими вадами»
 Молчанова Н.М.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Опрацювання методичних рекомендацій до посібника «Практичний матеріал для проведення психолого- педагогічного обстеження дітей» С.Д.Забрамна
О.Б.Боровик
Члени ШПМПК
7
Робота з батьками
Проведення консультацій  з батьками дітей, які навчаються за індивідуальною формою навчання.
Члени ШПМПК,



БЕРЕЗЕНЬ 2016 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота. Виявлення та обстеження дій.
 Вивчення комунікативної та особистісної сфери учнів з психофізичними вадами


Психолог ,
логопеди
2
Консультаційна робота
Надавати консультацію класоводам, класним керівникам щодо виявлення професійних нахилів і здібностей школярів.
Члени
ШПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Проводити індивідуально-корекційну роботу з учнями –логопатами, що мають складні мовленнєві порушення
Логопеди
Рудуман О.І., 
Смірнова В.О.,
Кузьменко О.В.
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
 Дефектологічний семінар «Корекційна спрямованість педагогічного процесу як принцип діяльності спеціального освітньо-реабілітаційного закладу для дітей з вадами інтелектуального розвитку»
 Кузьменко О.В.
5
Методична робота
 Провести конференцію
«Особливості розвитку дітей з розладами поведінки».

Члени ШМПК
Психолог
Толок Н.В.
Вихователі, класоводи
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Розробка та надання рекомендацій щодо ефективного вибору професій.
Голова ШПМПК вчителі трудового навчання
7
Робота з батьками
Батьківський лекторій:
 «Гіперактивність та агресивність як форми девіантної поведінки. Дитячі крадіжки»                                                      
Члени ШПМПК, класні керівники, класоводи,
психолог,соціальний педагог.





КВІТЕНЬ 2016 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
Обстеження рівня знань та умінь учнів, які мають навчання за індивідуальною формою навчання.

Члени
ШПМПК
2
Консультаційна робота
Під час набору дітей проводити консультаційні бесіди з учителями шкіл, батьками
Голова та члени
ШПМПК
3
Індивідуально-корекційна робота
Групова робота з  дітьми «групи ризику» (заняття з метою зняття агресії)
Голова та члени
ШПМПК
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
 Психолого-дефектологічний семінар «Управління розвитком самостійності учнів – одна із закономірностей корекції інтелектуального розвитку дітей з психофізичними вадами. »

 Кузьменко О.В.

5
Методична робота
Опрацювання інструктивно методичних матеріалів (виконання програми вивчення особливостей інтелектуального розвитку  особистості школяра згідно Положення про шкільну психолого-медико- педагогічну комісію)
Голова ШПМПК, психолог
Толок Н. В.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Участь у шкільному дефектологічному семінарі. Відвідування уроків виховних заходів та розвитково- корекційних занять.
Члени ШПМПК
7
Робота з батьками
 Активізація батьків до проведення ШПМПК шляхом листування, співбесід, телефонних дзвінків.
Надання рекомендації учням та батькам щодо ефективного вибору професії.
класні керівники, класоводи



ТРАВЕНЬ 2016 року
№ з/п
Основні напрями роботи
Зміст роботи
Термін виконання

Відповідальний
1
2
3
4
5
1
Прогностична робота.
 Вивчення  рівня знань умінь і навичок учнів 1,5,10, 12 класів

Члени ПМПК
2
Консультаційна робота
Індивідуальне консультування батьків   учнів, які навчаються за індивідуальною формою про підготовку документації  на обласну ПМПК
Члени
ШПМПК , психолог, лікар
3
Індивідуально-корекційна робота
Вивчення рівня знань учнів, яким за рішенням ОПМПК призначено повторне обстеження у кінці 2015-2016 н.р.
Члени ПМПК
4
Психолого- педагогічна, медична та дефектологічна просвіта
 Дефектологічний семінар «Лікувальна та корекційно-реабілітаційна допомога дітям з психофізичними вадами розвитку»
Лікар
Мойсенко П.П.
5
Методична робота
 Круглий стіл по обміну досвідом «Вправи для розвитку дрібної моторики учнів початкової ланки з психофізичними вадами розвитку»
 Бєлова В.В.
6
Підвищення кваліфікаційного рівня фахівців
Участь в обласних навчально-методичних семінарах голів ПМПК опрацювати: Методичні рекомендації «Корекція психологічного розвитку дітей  з порушеннями опорно-рухового апарату».  Відвідування корекційно – розвиткових занять.
Голова ШПМПК Кондратьєва О.В., члени ШПМПК.
7
Робота з батьками
 Батьківський лекторій «Профілактика суїцидів серед дітей та підлітків. Дитина та її  успіх»                                     
Класоводи. Класні керівники,
психолог,
соціальний педагог.



Немає коментарів:

Дописати коментар