Дефектологічні семінари



План 
засідань дефектологічного семінару
на 2017-2018 навчальний рік


№ з/п

Зміст засідань

Відповідальний
Термін
проведенння

І засідання
Тема: Діти з порушеннями психофізичного розвитку як суб’єкт        корекційної освіти
1
Особливості навчання і виховання дітей з помірною розумовою відсталістю.
Доповідь
Ведута Л.О.


жовтень
2
Корекція комунікативних навичок у  дітей з помірною розумовою відсталістю.
Доповідь
Презентація
Амброс В.А.
3
Корекція порушень поведінки у дітей із аутизмом. 
Доповідь
Презентація
Дяченко В.Б.
4
Особливості розвитку мовлення у дітей із аутизмом.
Доповідь

Кузьменко О.В.
ІІ засідання
Тема: Сучасний урок у спеціальній загальноосвітній школі для дітей з комплексними вадами розвитку  
1
Планування уроку, постановка цілей та задач уроку в класах для дітей зі складними вадами розвитку
Доповідь
Презентація
Лєонова Т.В.


січень
2
Інноваційні технології навчання в спеціальній школі.
Доповідь
Лимаренко Т.Д. Коробкін С.С.
3
Застосування ІКТ на уроках, заняттях, у виховній роботі  в спеціальній школі.
Лазарєва Т.В.
4
Формування у дітей зі складною структурою дефекту соціальної поведінки.
Доповідь
Скринік В.М.
ІІІ засідання
Тема: Лікувальна та корекційно-реабілітаційна допомога дітям з психофізичними вадами розвитку
1
Соціально-психологічна допомога.
Толок Н.В.

березень
2
Лікувальна фізична культура.
Інструктори ЛФК
3
Фізіотерапевтична допомога.
Фізіотерапевт
4
Підсумки семінару.
Кузьменко О.В.


План роботи
психолого-дефектологічного семінару
 на 2016-2017 н. р.


Керівник семінару Кузьменко Олена Вікторівна, учитель-дефектолог

Проблемне питання:
Соціальна інтеграція дітей з особливими освітніми та психофізичними особливостями, як напрямок гуманізації системи освіти

Мета:
1.            Підвищення  професійної компетентності  педагогів школи в сфері дефектології,  логопедії,  спеціальної психології, педагогічної корекції.
2.            Актуалізація   напрямку   корекційно-розвивальної  роботи  розвитку вищих психічних функцій  з дітьми , які мають  суттєві недоліки  психофізичного розвитку  з метою  їх  соціальної адаптації.

Завдання:
1.Формувати позитивне професійне та загальнолюдське  ставлення до осіб з вадами психофізичного розвитку ;
2.Готовність  фахово здійснювати  моніторинг їхнього розвитку;
3.Своєчасно виявляти відхилення  та здійснювати правильний  психолого-педагогічний супровід  дітей, що потребують  корекції психофізичного розвитку.

План 
засідань дефектологічного семінару



№ з/п

Зміст засідань

Відповідальний

Термін
проведенн




І засідання
Тема: Особливі діти в закладі і соціальному середовищі
1
Діти з вадами інтелекту. Основні принципи корекційно – виховної роботи з дітьми з легкими та помірними інтелектуальними відхиленнями.
Доповідь
Молчанова Н.М.


жовтень
2
Дитячий аутизм: від теоретичного розуміння до педагогічного впливу.
Презентація
Дордюк О.А.
Зарудна Л.О.
ІІ засідання
Тема: Життєві компетентності та можливості учнів спеціальної школи
1
Формування особистості та характеру дітей з особливими освітніми потребами під час перебування у групі продовженого дня
Доповідь Старіченко О.В.
Презентація Волошина Г.Г.
Старіченко О.В.
Волошина Г.Г.
січень
2
Нове Положення про індивідуальну форму навчання.
Кондратьєва О.В.

3
Індивідуальне навчання як форма соціальної адаптації та формування життєвих компетентностей дітей з особливими освітніми потребами
Доповідь
Презентація
Пустовий Р.С.

4
Особливості процессу виховання дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Сиромятнікова Н.М.

ІІІ засідання
Тема: Корекційна спрямованість педагогічного процесу як принцип діяльності спеціального освітньо-реалібітаційного закладу для дітей з
вадами розвитку
1
Взаємодія навчання, виховання і розвитку у педагогічному процесу спеціального освітнього закладу для осіб з вадами інтелекту.
Старіченко В.М.

березень



2
Інтелектуалізація і вербалізація предметно-практиної діяльності у дітей з психофізичними порушеннями.
Юрченко В.В.
3
Управління розвитком самостійності учнів – одна із закономірностей корекції інтелектуального розвитку дітей з психофізичними вадами.
Соколова Н.А.
4
Активізація продуктивного мислення у дітей з психофізичними вадами розвитку.
Презентація

Мірончук В.В.
ІV засідання
Тема: Лікувальна та корекційно-реабілітаційна допомога дітям з психофізичними вадами розвитку.
1
Соціально-психологічна допомога.
Соціальний педагог, психолог

травень
2
Лікувальна фізична культура.
Інструктор ЛФК
3
Фізіотерапевтична допомога
лікар
4
Підсумки семінару
Кузьменко О.В.


Знам`янська спеціальна загальноосвітня
школа-інтернат I-III ступенів




План роботи
психолого-дефектологічного семінару
2015-2016 навчальний  рік



Керівник дефектологічного семінару
Кузьменко О.В.


м.Знам’янка
2015


Проблемне питання
Соціальна інтеграція дітей з особливими освітніми та психофізичними особливостями, як напрямок гуманізації системи освіти
Мета:
1. Підвищення  професійної компетентності  педагогів школи в сфері дефектології,  логопедії,  спеціальної психології, педагогічної корекції.
2. Актуалізація   напрямку   корекційно-розвивальної  роботи  розвитку вищих психічних функцій  з дітьми , які мають  суттєві недоліки  психофізичного розвитку  з метою  їх  соціальної адаптації.

Завдання:
  • формувати позитивне професійне та загальнолюдське  ставлення до осіб з вадами психофізичного розвитку ;
  • готовність  фахово здійснювати  моніторинг їхнього розвитку; 
  • своєчасно виявляти відхилення  та здійснювати правильний  психолого-педагогічний супровід  дітей, що потребують  корекції психофізичного розвитку.


План 
засідань методичного об'єднання


№ з/п

Зміст засідань

Відповідальний

Термін
проведенння




І засідання
Тема: Особливості методики корекційного навчання та виховання різних категорій дітей з психофізичними вадами
1
Доповідь керівника семінару щодо структури та плану проведення дефектологічного семінару.
Кузьменко О.В.

2
Особливості  процесу аномального розвитку дітей. Діти-олігофрени (легка і помірна розумова відсталість).
Доповідь
Яловенко  І.М.


жовтень
3
Діти із синдромом Дауна.
Презентація
Відеоролик 1
Відеоролик 2


Мойсенко П.П.
4
Діти з девіантною поведінкою (емоційно-вольові та поведінкові порушення).
Презентація
Погрібняк О.С.
5
Діти зі складною структурою дефекту.


28 жовтня 2015р у Знам’янській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів відбувся   психолого-медико-дефектологічний семінар, І засідання.  

Шпак А.І.


ІІ засідання
Тема: Особливості психолого-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування
Презентація (Кузьменко О.В.)
1
Луценко С.М.


січень
2
Характеристика напрямів соціально-  педагогічної роботи з дітьми-сиротами та дітьми позбавленими батьківського піклування. 
Презентація
Дмитришина Г.В.
3
Впровадження моделі психолого-педагогічних умов організації процесу виховання.
Доповідь
Презентація
Толок Н.В.
4
Огляд новинок корекційно-психолого-педагогіч-ної літератури.

ІІІ засідання
Тема: Корекційна спрямованість педагогічного процесу як принцип діяльності спеціального освітньо-реабілітаційного закладу для дітей з вадами інтелектуального розвитку
1
Взаємодія навчання, виховання і розвитку у педагогічному процесі спеціального освітнього закладу для осіб з вадами інтелекту.
Презентація
Доповідь
Бажан С.В.




березень
2
Інтелектуалізація і вербалізація предметно-практиної діяльності у дітей з психофізичними порушеннями.
Пустовий Р.С.
3
Управління розвитком самостійності учнів – одна із закономірностей корекції інтелектуального розвитку дітей з психофізичними вадами.
Доповідь
Марченко О.В.
4
Активізація продуктивного мислення у дітей з психофізичними вадами розвитку.
Презентація
Доповідь
Кравцова С.Л.
ІV засідання
Тема: Лікувальна та корекційно-реабілітаційна допомога дітям з психофізичними вадами розвитку
1
Соціально-психологічна допомога.
Дмитришина Г.В.
Толок Н.В.

травень
2
Лікувальна фізична культура.
Спеціаліст ЛФК
3
Фізіотерапевтична допомога.
Лікар
4
Підсумки семінару.
Кузьменко О.В.


План роботи дефектологічного семінару на 2014 - 2015 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар