План
засідань дефектологічного семінару
засідань дефектологічного семінару
на 2017-2018 навчальний рік
№ з/п
|
Зміст засідань
|
Відповідальний
|
Термін
проведенння
|
||
І засідання
Тема: Діти з порушеннями психофізичного розвитку як суб’єкт корекційної освіти
|
|||||
1
|
Ведута Л.О.
|
жовтень
|
|||
2
|
Амброс В.А.
|
||||
3
|
Дяченко В.Б.
|
||||
4
|
Кузьменко
О.В.
|
||||
ІІ засідання
Тема: Сучасний урок у спеціальній загальноосвітній школі
для дітей з комплексними вадами розвитку
|
|||||
1
|
Планування уроку, постановка
цілей та задач уроку в класах для дітей зі складними вадами розвитку
Доповідь Презентація |
Лєонова Т.В.
|
січень
|
||
2
|
Лимаренко Т.Д. Коробкін С.С.
|
||||
3
|
Застосування ІКТ на уроках,
заняттях, у виховній роботі в спеціальній
школі.
|
Лазарєва Т.В.
|
|||
4
|
Скринік В.М.
|
||||
ІІІ засідання
Тема: Лікувальна та
корекційно-реабілітаційна допомога дітям з психофізичними вадами розвитку
|
|||||
1
|
Соціально-психологічна допомога.
|
Толок Н.В.
|
березень
|
||
2
|
Лікувальна фізична культура.
|
Інструктори ЛФК
|
|||
3
|
Фізіотерапевтична допомога.
|
Фізіотерапевт
|
|||
4
|
Підсумки семінару.
|
Кузьменко О.В.
|
|||
психолого-дефектологічного семінару
на 2016-2017 н.
р.
Керівник семінару Кузьменко Олена
Вікторівна, учитель-дефектолог
Проблемне питання:
Соціальна інтеграція дітей з особливими освітніми та
психофізичними особливостями, як напрямок гуманізації системи освіти
Мета:
1.
Підвищення професійної компетентності педагогів школи в сфері дефектології, логопедії,
спеціальної психології, педагогічної корекції.
2.
Актуалізація напрямку
корекційно-розвивальної
роботи розвитку вищих психічних
функцій з дітьми , які мають суттєві недоліки психофізичного розвитку з метою
їх соціальної адаптації.
Завдання:
1.Формувати позитивне професійне
та загальнолюдське ставлення до осіб з
вадами психофізичного розвитку ;
2.Готовність фахово здійснювати моніторинг їхнього розвитку;
3.Своєчасно виявляти
відхилення та здійснювати
правильний психолого-педагогічний
супровід дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку.
План
засідань дефектологічного семінару
засідань дефектологічного семінару
№ з/п
|
Зміст засідань
|
Відповідальний
|
Термін
проведенн
|
||
І засідання
Тема: Особливі діти в закладі і соціальному
середовищі
|
|||||
1
|
Діти з вадами
інтелекту. Основні принципи корекційно – виховної роботи
з дітьми з легкими та помірними інтелектуальними відхиленнями.
Доповідь |
Молчанова Н.М.
|
жовтень
|
||
2
|
Дордюк О.А.
Зарудна Л.О.
|
||||
ІІ засідання
Тема: Життєві
компетентності та можливості учнів спеціальної школи
|
|||||
1
|
Формування особистості
та характеру дітей з особливими освітніми потребами під час перебування у
групі продовженого дня
Доповідь Старіченко О.В. Презентація Волошина Г.Г. |
Старіченко О.В.
Волошина Г.Г.
|
січень
|
||
2
|
Нове Положення про
індивідуальну форму навчання.
|
Кондратьєва О.В.
|
|||
3
|
Індивідуальне
навчання як форма соціальної адаптації та формування життєвих компетентностей
дітей з особливими освітніми потребами
Доповідь Презентація |
Пустовий Р.С.
|
|||
4
|
Особливості процессу виховання дітей – сиріт та
дітей, позбавлених батьківського піклування.
|
Сиромятнікова
Н.М.
|
|||
ІІІ засідання
Тема: Корекційна спрямованість педагогічного процесу як принцип
діяльності спеціального освітньо-реалібітаційного закладу для дітей з
|
|||||
вадами розвитку
|
|||||
1
|
Взаємодія
навчання, виховання і розвитку у педагогічному процесу спеціального
освітнього закладу для осіб з вадами інтелекту.
|
Старіченко В.М.
|
|||
2
|
Інтелектуалізація
і вербалізація предметно-практиної діяльності у дітей з психофізичними
порушеннями.
|
Юрченко В.В.
|
|||
3
|
Управління
розвитком самостійності учнів – одна із закономірностей корекції
інтелектуального розвитку дітей з психофізичними вадами.
|
Соколова Н.А.
|
|||
4
|
Мірончук В.В.
|
||||
ІV засідання
Тема: Лікувальна
та корекційно-реабілітаційна допомога дітям з психофізичними вадами розвитку.
|
|||||
1
|
Соціально-психологічна
допомога.
|
Соціальний педагог, психолог
|
травень
|
||
2
|
Лікувальна фізична
культура.
|
Інструктор ЛФК
|
|||
3
|
Фізіотерапевтична
допомога
|
лікар
|
|||
4
|
Підсумки семінару
|
Кузьменко О.В.
|
|||
школа-інтернат
I-III ступенів
План роботи
психолого-дефектологічного
семінару
2015-2016
навчальний рік
Керівник
дефектологічного семінару
Кузьменко О.В.
м.Знам’янка
2015
Проблемне
питання
Соціальна інтеграція
дітей з особливими освітніми та психофізичними особливостями, як напрямок
гуманізації системи освіти
Мета:
1. Підвищення професійної компетентності педагогів школи в сфері дефектології, логопедії,
спеціальної психології, педагогічної корекції.
2. Актуалізація напрямку корекційно-розвивальної роботи
розвитку вищих психічних функцій з
дітьми , які мають суттєві недоліки психофізичного розвитку з метою
їх соціальної адаптації.
Завдання:
- формувати позитивне професійне та загальнолюдське ставлення до осіб з вадами психофізичного розвитку ;
- готовність фахово здійснювати моніторинг їхнього розвитку;
- своєчасно виявляти відхилення та здійснювати правильний психолого-педагогічний супровід дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку.
План
засідань методичного об'єднання
засідань методичного об'єднання
№ з/п
|
Зміст засідань
|
Відповідальний
|
Термін
проведенння
|
||
І засідання
Тема: Особливості методики
корекційного навчання та виховання різних категорій дітей з психофізичними
вадами
|
|||||
1
|
Доповідь керівника семінару щодо структури
та плану проведення дефектологічного семінару.
|
Кузьменко О.В.
|
|||
2
|
Особливості процесу аномального розвитку дітей.
Діти-олігофрени (легка і помірна розумова відсталість).
Доповідь |
Яловенко І.М.
|
жовтень
|
||
3
|
Мойсенко П.П.
|
||||
4
|
Погрібняк О.С.
|
||||
Шпак А.І.
|
|||||
ІІ засідання
Тема: Особливості
психолого-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими
батьківського піклування
Презентація (Кузьменко О.В.) |
|||||
1
|
Луценко С.М.
|
січень
|
|||
2
|
Характеристика
напрямів соціально- педагогічної
роботи з дітьми-сиротами та дітьми позбавленими батьківського піклування.
Презентація |
Дмитришина Г.В.
|
|||
3
|
Толок Н.В.
|
||||
4
|
Огляд новинок
корекційно-психолого-педагогіч-ної літератури.
|
||||
ІІІ засідання
Тема: Корекційна спрямованість
педагогічного процесу як принцип діяльності спеціального
освітньо-реабілітаційного закладу для дітей з вадами інтелектуального
розвитку
|
|||||
1
|
Взаємодія
навчання, виховання і розвитку у педагогічному процесі спеціального
освітнього закладу для осіб з вадами інтелекту.
Презентація Доповідь |
Бажан С.В.
|
березень
|
||
2
|
Інтелектуалізація
і вербалізація предметно-практиної діяльності у дітей з психофізичними
порушеннями.
|
Пустовий Р.С.
|
|||
3
|
Управління
розвитком самостійності учнів – одна із закономірностей корекції
інтелектуального розвитку дітей з психофізичними вадами.
Доповідь |
Марченко О.В.
|
|||
4
|
Кравцова С.Л.
|
||||
ІV засідання
Тема: Лікувальна та
корекційно-реабілітаційна допомога дітям з психофізичними вадами розвитку
|
|||||
1
|
Соціально-психологічна допомога.
|
Дмитришина Г.В.
Толок Н.В.
|
травень
|
||
2
|
Лікувальна фізична культура.
|
Спеціаліст ЛФК
|
|||
3
|
Фізіотерапевтична допомога.
|
Лікар
|
|||
4
|
Підсумки семінару.
|
Кузьменко О.В.
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар